Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרסום מבוסס תוכן

בעבר, שיווק איכותי של עסקים התבסס על מסרים תכליתיים, מדויקים וקצרים. הפלטפורמות דאז עבור שיווק היו בעיקר הפרסומות בטלוויזיה, המודעות בעיתונים או שלטי חוצות. הפלטפורמות הללו גרמו לקשר קצר טווח עם הלקוח ולכן, החברות אשר עסקו בפרסום באמצעות הפלטפורמות הללו הבינו כי המסר אותו הם מעבירים חייב לבוא לידי ביטוי במלל מדויק, שבכוחו למשוך כמה שיותר לקוחות לבחור במוצר או בשירות המפורסמים. כיום לעומת זאת, השיווק המשמעותי ביותר עבור עסקים וחברות הוא השיווק הדיגיטלי. שיווק דיגיטלי בשונה מהשיווק באמצעות הפלטפורמות הללו, הוא שיווק אשר דורש הרבה מעבר למלל קצר ותכליתי, בכדי לגרום לגולש לבחור דווקא בעסק או בחברה כנותני השירות שלהם. שיווק דיגיטלי ראוי דורש פרסום מבוסס תוכן.

יעילותו של פרסום מבוסס תוכן

שיווק דיגיטלי דורש הרבה מעבר לפרסומות קצרה או מלל תכליתי. בכדי למשוך כיום את הגולשים באינטרנט להיכנס דווקא לאתר של עסק או חברה כלשהי, הרי שיש צורך לשכנע את הגולש ששווה לו לקרוא את מה שיש לאתר להציע לו. לכן, עסקים המעוניינים לשווק את עצמם בצורה האידאלית באמצעות שיווק דיגיטלי, מבינים את הצורך ליצור תוכן איכותי המעניק ערך מוסף לגולש, אשר יופיע במקומות הרלוונטיים ברחבי האינטרנט וימשוך את הגולש להיכנס לאתר בכדי לקרוא עוד באותו הנושא המוצע לקריאה. על ידי שימוש בפלטפורמות דוגמת: אאוטבריין, הרי שכל עסק יכול לגרום לגולשים להיכנס אל אתר האינטרנט שלהם, לקרוא את התוכן שבו ובסופו של דבר לבחור דווקא במוצרים או בשירותים של העסק על פני המתחרים לו.

כיצד עובד פרסום מבוסס תוכן

פלטפורמה דוגמת אאוטבריין עבור קמפיין לפרסום מבוסס תוכן, מתבססת על הצעת מאמרים שונים לקריאה בסופה של כל כתבה. לרוב, המאמרים יכילו משפט מפתח המעיד על טיב הכתבה ותמונה כלשהי. ככל שהמשפט יהיה ממוקד יותר והתמונה תהיה רלוונטית, כך הם יגרמו לגולש לחוש כי יש לו מה לקבל מקריאת כל הכתבה. גולש מעין זה יקליק על הכתבה המצורפת ויגיע ישירות אל האתר של העסק. חשוב מאוד שפרסום מבוסס תוכן אכן יציע כתבות איכותיות לקריאה שיעניקו ערך לגולש בתחום הרלוונטי לו.

מכיוון ששיווק דיגיטלי דורש כיום מלל משמעותי יותר ממשפט תכליתי או מפרסומת, הרי שכדאי מאוד להיעזר באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום פרסום מבוסס תוכן. אנשי מקצוע מעין אלו יסייעו לכם לשווק את עצמכם בצורה המוצלחת ביותר באמצעות שיווק דיגיטלי.

שאלה? בירור?

קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל