Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרסום כתבת תדמית

פרסום כתבת תדמית – מילים בעלות תוכן רב

הקורא הממוצע אינו טיפש ועל כן הוא נוטה יותר להתעלם מפרסום שיווקי גרידא. למעשה, הוא ישמח לצרוך תוכן שימושי, יעיל ומעניין גם אם זה נכתב באווירה שיווקית כמו פרסום כתבת תדמית. ואכן, מחקרים רבים מראים זאת בבירור, שגם כאשר מצוין כי הכתבה ממומנת, היא עדיין תזכה לתפוצה ולתהודה. מדוע כך הדבר? זו שאלה מצוינת.

זוהי לא סקירה היסטורית

בני אדם רגילים לבחון ולסקור את העולם על פי תבניות, כי כך אנו בוררים את המידע באופן זריז, ולעיתים גם יעיל יותר. לכך יש חסרונות מובהקים, ראה ערך שיפוט ואפליה סטיגמתית לצד יתרונות, שכן כך הצלחנו לשרוד משחר הימים. אבל לא בסקירה היסטורית עסקינן, שכן נושא זה נועד לכתבה אחרת. כתבה ופרסומים שיווקיים נוטים להיתפס כלא אמינים – הם מפארים יתר על המידה את השירות המסוים המוצע ולא בהכרח מציעים תוכן ממשי וערכי כלשהו עבור הקורא. ובינינו, גם אנחנו נשתכנע פחות מ"מאמר חנופה". כלומר, פרסומת מוסווית לכתבה. ובל נשכח, כי הקורא הישראלי מן השורה נוטה "להריח" זיופים ולהימנע מתחושה של פראייריות.

לעומת זאת, כתבת תדמית נכתבת בתבנית עיתונאית הנתפסת כמהימנה יותר – זו מציגה תמונת מצב מעמיקה יותר, מלאה ברבדים, נתונים מהימנים יותר וללא ספק תורמת יותר עניין. הכתבה מציגה וממחישה את המסרים השונים באופן מושך, יצירתי ומשפיע יותר.

פרסום כתבת תדמית לקהל יעד רחב

פרסום כתבת תדמית – במה זה תורם לנו?

ועדיין, לשיווק ולמיתוג ישנן השלכות חשובות עבור העסק שלכם. אלו למעשה מהוות "אוויר לנשימה" עבור העסק, שכן בלעדיהן העסק יתקשה לשרוד. כתבת התדמית מסייעת בכך באופן חיוני – היא מסייעת לבנות את המיתוג של העסק, לחזק את נבדלותו מעסקים מתחרים בתצוגה מהימנה יותר, מספקת אינפורמציה רלוונטית בהקשר אליכם, בעלי העסק, בהקשר לעסק שלכם ולשירותים השונים.

פרסום כתבת תדמית מסייע לפרוץ את גבולות החשיפה שלכם בכך שהיא מגדילה את קהל היעד ובהתאם, מגדילה את היקף המכירות. הצגת המסרים השונים בצורת כתבה תדמיתית מסייעת להגביר את הסיכויים לכך שהקורא יהפוך ללקוח פוטנציאלי.

היכן נפרסם את כתבת התדמית?

רגע לפני שאתם ממהרים לפרסם את כתבת התדמית בעלון השכונתי שלכם, יש צורך להתעכב על אפשרויות הפרסום השונות. כתבת תדמית ניתנת לפרסום במספר מדיות עיקריות – אתר חדשות ו/או מגזין ווירטואלי, עיתון או מגזין מודפס, אתרים פופולאריים שונים, רשתות חברתיות, באתרכם וכן הלאה. בחירת המדיה הנכונה תיבחר לאחר שקלול מספר גורמים – קהל היעד הרצוי והעדפותיו של קהל היעד בצריכת המידע. המטרה הסופית היא להרחיב את תפוצתכם כדי להגדיל את רווחיכם והכנסותיכם.

פרסום כתבת תדמית למיתוג ושיווק איכותי יותר

מפרסמים למקומיים

במידה שמדובר בעסק מקומי הציע את שירותיו בייחוד לתושבי המקום והסביבה, הבחירות מצטמצמות יותר. מקומון הוא עיתון מקומי המתמקד במידע הרלוונטי יותר – כיצד אירועים בקנה מידה ארצי משפיעים על המקום הספציפי ותושביו או אירועים מקומיים יותר. פרסום במקומון פונה לקהל יעד ספציפי ומאופיין יותר. לדוגמה, מרפאת שיניים בנהריה המנהלת קמפיין פרסומי תעדיף לפרסם כתבת תדמית באתר או בעיתון צפוני מאשר בעיתון ארצי. לכך, ישנן סיבות מובנות – מחיר פרסום במקומונים נגיש יותר בהשוואה לעיתון כלל-ארצי וכן מדובר בפרסום ממוקד יותר. סביר להניח שתושב תל אביב שיקרא על שירותי מרפאת שיניים בנהריה לא יעלה על ההגה ויצא למסע עוקף ישראל במטרה לקבל טיפול שיניים פשוט.

כך למשל, אנו בקבוצת מקומונט מבית לאוס מדיה ואינטראקטיב מספקים שירותי פרסום לבאנרים, קניית קישורים וכתבות במגוון פורטלים מקומונים, כגון "מקומונט צפון", "מקומונט ירושלים" וכן הלאה. מדובר בשירותי פרסום נגישים ואטרקטיביים יותר עבור הקורא העירוני. ובמציאות המודרנית שלנו שסובבת סביב מכשירים דיגיטליים ואלקטרוניים, מדובר באפשרות משתלמת בהחלט.

שאלה? בירור?

קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל