Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרסום מאמרים באתרי תוכן

אם אתם בעלי אתר אינטרנט בוודאי תרצו שהאתר יהיה כמה שיותר פעיל ושלקוחות פוטנציאליים רבים יפקדו אותו בכל שעות היממה. סביר להניח שהאתר שלכם מוכר דבר מה. כדי לקדם את המוצר שאתם מעוניינים למכור יש להביא לידיעתו של קהל היעד את יתרונותיו של המוצר הספציפי והיכן ניתן להשיגו. בעלי אתרי תוכן רבים כבר הבינו שאת התוכן שנמצא באתר יש לרענן ולהביא תכנים חדשים באופן תדיר. הקהל אוהב שמעניינים אותו וחומרים חדשים הם אחת הדרכים להשאיר את הקהל אצלך באתר וגם למשוך קהלים חדשים.

פרסום מאמרים באתרי תוכן יש להציג במקום שמיועד להם באתר, את כל טעם לפזר אותם ללא הבחנה, ואתר מאורגן ידע בדיוק כיצד לעשות זאת נכון. פרסות מאמרים באתרי תוכן בהחלט יגביר את התנועה באתר, יניע לפעולה ויעלה את קרנו של האתר שלכם.

מי כותב מאמרי תוכן

את כתיבת המאמרים יש להפקיד בידיהם של כותבים מנוסים אשר ידעו בדיוק כיצד להכניס את קהל היעד לאווירה הנכונה, ליצר הכנעה לפעולה ולשכנע את הלקוח הפוטנציאלי שהוא זקוק למוצר שלכם. כתיבה חכמה היא אבן דרך בהבנת הלקוח ויש להתאים כל מוצר ללקוחות הייעודיים שלו. לדוגמא, לא תמיד צריך לכתוב בשפה גבוהה וישנם מוצרים שדווקא סלנגים ושפה עממית יותר מתאימים להם. מאידך הכתיבה תמיד תהייה חייבת להיות קשורה לנושא.

אתרי תוכן כשמם כן הם ועליהם להכיל תוכן איכותי ומעניין. אמנם לא כל גולש ישקיע ויקרא את כל המאמר מתחילתו ועד סופו, אך במקרים רבים כל מה שצריך זה להכניס את הלקוח לאווירה הנכונה וזה כבר יניע אותו לפעולה. מאמרים רבים מכילים קישורים אשר מוליכים את הגולש היישר אל האתר המבוקש. קישורים אלו הם בדרך כלל מילות מפתח שבחרו בקפידה ומייצגות את משאת נפשו של הלקוח הפוטנציאלי.

נוחתים באתר

דף הנחיתה הוא בעצם גם השלב החשוב ביותר בכל התהליך. מאמרים רבים מכילים קישור לדף נחיתה אשר מציע לגולש להשאיר פרטים או לבצע קניה על המקום. מאמר משכנע עשוי לגרום ללקוח לבצע את הקניה ולסיים את התהליך.

שאלה? בירור?

קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל