Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרסום כתבה באינטרנט

הכתבה שתפרסם לכם את העסק

עוד מילדותנו אומרים לנו כי החיים והמוות מצויים ביד הלשון, וכי עלינו להיזהר במוצא פינו. למילים יש משקל כבד, בייחוד אם מדובר במילים כתובות. אם נחשוב על כך לעומק, הרי אלה בדיוק המילים המבדילות בין בני זוג נשואים לבלתי נשואים, בין אדם שחותם על חוזה שכר דירה לאדם המחפש דירה אחרת ובין אדם שיש לו תואר לזה שאין לו תואר כלל וכלל. בדומה לתחומים רבים, גם בתחום הפרסום יש למילים משקל כבד.

מה צריך לעשות כדי לכתוב כתבה איכותית?

פרסום כתבה באינטרנט הוא אחד מדרכי השיווק הנפוצים הקיימים היום. אם אתם כותבים כתבה טובה במיוחד, תוכלו להעלות אותה לאתר איכותי באמצעות פלטפורמות כמו אאוטבריין או טאבולה. מעוניינים לפרסם את המוצר החדש שלכם? אלה כמה דברים שכדאי להביא בחשבון:

  • הכתבה צריכה להיראות כמה שפחות פרסומית – עליה להתמזג עם הכתבות האחרות באתר (כתבות שאינן שיווקיות), ולכן מומלץ להמעיט במשפטים שיווקיים.
  • הכתבה צריכה לתת ערך מוסף – כתבות שונות מתפרסמות עבור אנשים איכותיים, ואלה רוצים לדעת כמה שיותר, ללמוד מהכתבה שקראו זה עתה ולצאת בהרגשה טובה. משום כך, כדאי לבצע מחקר יסודי על נושא הכתבה ולהכניס כמה שיותר מידע.
  • למצוא מידע עסיסי – אין זה מספיק למצוא מידע "יבש" על נושא מסוים ולכתוב עליו, חשוב להוסיף איזה כיוון מעניין, משהו שהקוראים לא יודעים, ידיעה מעניינת שלא ידעו עליה מקודם. פרט קטן זה יכול להוביל להשארת תגובות חיוביות באתר.
  • כתיבה איכותית – מיותר לציין שהכתבה צריכה להיות מנוסחת ברמה טובה שלא תבייש אתר חדשות מוביל: על הכתיבה להיות רהוטה, זורמת, ללא שגיאות כתיב או משפטים מסורבלים ומורכבים.

התוכן בפלטפורמות אחרות

תכנים טובים ואיכותיים מועילים לא רק בפלטפורמות הגדולות, אלא גם באתר האינטרנט הפרטי שלכם. משום כך, חשוב לעבוד עם כותבי תוכן טובים ואיכותיים שיכולים להפיק תכנים טובים לאתר. באמצעות השימוש במילה הכתובה, אפשר לעשות מגוון רחב של דברים: לספק מידע על המוצר, לדבר על החברה וההיסטוריה שלה, להציג את יתרונותיה ולעודד את הגולשים הרבים לבצע פעולות באתר כדוגמת קנייה או השארה של פרטי התקשרות.

שאלה? בירור?

קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל