Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שירותי בניית קישורים

שירותי בניית קישורים וכיצד הם יכולים לסייע לקידום האתר שלכם

עד לפני כמה שנים כאשר הוזכר שירות בניית קישורים היו בעיקר אתרים המציעים לנו חבילות זולות במיוחד לקניית קישורים בכמות מטורפת מאתרים ספאמיים רבים ברחבי הרשת. לאחר עדכוני פנדה האחרונים של גוגל נמחקו האתרים האלה מהעולם והחלה תקופה חדשה שבה איכות הקישור חשובה הרבה יותר מאשר כמות הקישורים. כיום לקבל קישור איכותי אחד מתוך מקומון או מגזין בתחום הקשור בעסק שלי, יכול לקדם אותי טוב יותר מאשר אלף קישורים ספאמיים שלא שווים כלום. שירותי בניית קישורים נפוצים היום יותר מאיי פעם אבל במתכונת שונה לגמרי.

שירותי בניית קישורים של מקומונט יכולים לסייע לקידום האתר שלכם

שירות בניית קישורים – יתרונות וחסרונות:

שירות בניית קישורים יכול להועיל רבות לקידום האתר שלכם בגוגל, לבניית יחסי ציבור באינטרנט או קידום המוניטין של המותג ולהבאת קהל נוסף לאתר שחלק ממנו אמור להפוך ללקוחות. לשירותים אלו יש יתרונות וחסרונות כמו בכל דבר, אולם לרוב יהיו אלה יתרונות. החסרונות מתקשרים בעיקר לכך שאתם עשויים ליפול לפח עם אתרים המציעים חבילות קישורי ספאם כאלה שאתם לא תדעו שהם כאלה. גוגל לא אוהבים אתרים שכל אתרי הספאם האלה מקשרים אליהם ולכן מענישה גם את אותם אתרים. על מנת להימנע מאותן בעיות עם גוגל כדאי יהיה לכם לדעת היכן המאמרים שלכם הולכים להתפרסם ולוודא שאתם מקבלים קישור מתוך מאמר באתר ולא קישור ספאמי מתוך תפריט צדדי.

קישורים לקידום אתרים – כיצד זה באמת עוזר?

ישנם מאות פרמטרים המשפיעים על הקידום האורגני בגוגל. רבים מאותם פרמטרים אינם ידועים כלל לציבור. מאלה הידועים והמוכחים ביותר הנם הקישורים. ישנם קישורים פנימיים (קישור מעמוד אחד באתר לעמוד אחר באתר) אשר לא רלוונטיים לנו למאמר זה וקישורים חיצוניים שאלה בעצם קישורים המפוזרים ברשת ומקשרים אל תוך האתר. קישורים אלה מסייעים משמעותית לקידום האתר שלנו בגוגל משום שהם נחשבים עבור גוגל כהמלצות. חשבו על זה – אם כל כך הרבה חברים ממליצים לכם על סרט מסוים, ייתכן והסרט הזה באמת טוב לא? או לפחות הייתם רוצים לראות במה מדובר. אם כל כך הרבה אתרים ממליצים על האתר שלכם, כנראה שהאתר הזה באמת טוב, שהתוכן בו הוא טוב והוא בהחלט שווה צפייה.

גוגל הפועלת לפי פרמטרים רבים שמטרתם היא שיפור חוויית הגולש והענקת תוכן בעל ערך – תפעל לטובת קידום אתרים כאלה שאוספים המלצות רבות מרחבי הרשת. שירותי בניית קישורים עוזרים לקדם מהר יותר את איסוף ההמלצות הזה, כאשר אתם רוכשים בעצם כתבה שמתוכה ייצא קישור טבעי לאתר שלכם, דבר אשר ייתן לכם נקודות זכות לקידום האתר שלכם. אתר איכותי יותר בעיני גוגל יספק לכם קישור איכותי ומועיל יותר.

קישורים לקידום אתרים שיקפיצו אותכם למעלה

איך להשיג קישורים לאתר וכמה זה עולה לי?

היום אתם לא צריכים לפנות למיליון אתרים בבקשה להחלפת קישורים או לקבלת המלצה עליכם. אנחנו במקומונט עוסקים בפרסום עסקים ויכולים לספק לכם שירותי קישורים לכל תחום. החברה מחזיקה במאות אתרים איכותיים המתוחזקים מדי יום, חלקם איכותיים מאוד ובעלי תנועה רבה ובעלי ערך רב בגוגל, אולם כולם יהוו קישורים איכותיים שיתרמו לקידום האתר שלכם. תוכלו לבחור מבין האתרים הרבים היכן תרצו לפרסם, כאשר גם המחיר ישתנה בהתאם לעוצמת הקישור שתקבלו. מחיר כתבה + קישור כזה עולה בדרך כלל מאות שקלים ויכולה להגיע אפילו לאלף שקלים לקישור. כמובן שאת הערך של אותו קישור תתקשו להשיג במקומות אחרים ולכן הוא קריטי לקידום האתר שלכם. אם אתם רוצים להיות שחקנים מובילים בתחומכם כדאי לשם להשקיע חלק מתקציב הפרסום החודשי שלכם בשירותי בניית קישורים.

שאלה? בירור?

קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל