Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שטחי פרסום באינטרנט

שטחים תמורת פרסום

רשת האינטרנט אשר נכנסה אל חיינו שינתה את כללי המשחק שהיינו רגילים אליהם. בעבר היה ניתן לפרסם בכלים שונים כמו טלוויזיה, רדיו, עיתונות כתובה ולוחות מודעות. כיום ניתן באמצעות הרשת להגיע לקהל היעד במדויק במהירות וביעילות. שטחי פרסום באינטרנט הם התשתית שעליה ניתן לפרסם מוצרים שונים, רעיונות, שירותים ופעילויות שונות. קנית שטח פרסום ברשת תלוי בכמה גורמים אשר יקבעו את מחירו.

 שיווק חכם באינטרנט עשוי להגדיל בצורה משמעותית את היקף המכירות ולהוליך את העסק לכיוון טוב יותר. שיווק באינטרנט לא כרוך בעלויות משמעותיות  והוא נותן לבעל העסק להיכנס אל ביתם של לקוחות רבים וחדשים בקלות ובמהירות. הפער בין פרסום במדיה המסורתית לבין שיווק באינטרנט הוא גדול מאוד. בזמן ששיווק באינטרנט מצריך הוצאה של כמה אלפי שקלים בודדים בחודש, פרסום ושיווק במדיות המסורתיות מצריכות הוצאה של מאות אלפי שקלים בכל חודש.

מה היתרונות

אחד היתרונות הוא ההגעה אל קהל יעד מדויק.
שטחי פרסות  באינטרנט מאפשרים לך להגיע לקהל היעד שלך באופן ישיר.
לדוגמה בקמפיין ממומן בגוגל  בעל העסק בוחר מילות מפתח בזמן הקמת הקמפיין שעליהן יבוססו מודעות הפרסום שלו ויחשפו לאלפי הגולשים. את מודעות הפרסום  יראו רק גולשים את מילות המפתח שבחר בעל העסק. זו שיטה בלתי מנוצחת לפרסום מדויק. שיטת התמחור היא קלה מאוד ובעל העסק ישלם רק על הקלקות.

כך מגיעים ללקוחות פוטנציאליים אשר מחפשים את המוצר בצורה אקטיבית. בעל העסק שולט בתקציב באופן מושלם. יתרון נוסף הוא האפשרות לפרסם בכל מקום בעולם. הגבול הגיאוגרפי כבר לא מהווה מכשול, והמוצרים מגיעים לכל אחד בכל מקום. אפשר להקים אתרים ולהריץ קמפיינים בכל השפות ואפשר לקנות שטחי פרסום לאינטרנט באתרים שונים בכל העולם, גם בחו"ל.

שיווק אינטרנטי מביא לחשיפה מהירה ומידית. אם מדובר בניוזלטר אז הוא מגיע במהירות אל תיבת הדואר האלקטרונית, קמפיינים עולים לאוויר בתוך דקות ובאנרים מופיעים מיד לאחר יצירתם. לסיכות כדאי מאוד לפרסם דרך רשת האינטרנט, המחירים הינם משתלמים ביותר, ניתן לעקוב אחר התקציב בקלות וכך נחסך כסף רב.

 

שאלה? בירור?

קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל