Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קניית קישורים איכותיים

קניית קישורים איכותיים לקידום אתרים

כל אדם או ארגון אשר יש להם אתר אינטרנט מבינים כי יש צורך לקדם את האתר בדרכים שונות. קניית קישורים איכותיים נכנסים לאתר הם דרך נהדרת לצורך קידום האתר במנוע החיפוש של גוגל. כאשר מדובר על קידום אתר, מדובר על דברים חשובים כגון: דאגה לתכנים איכותיים באתר הכוללים בהם מילות מפתח ספציפיות, יצירת מבנה לאתר התואם לקידום אורגני אשר כולל בו טייטלים וכתובות URL ידידותיות וכמובן שימוש בקישורים נכנסים מאתרים בעלי סמוך בעיני גוגל. קניית הקישורים חייבת להתבצע באופן מאוזן, על מנת שהיא תממש את מטרתה ולא תראה כפעולה אסורה או חשודה. אם חשבתם שהוספת קישורים היא עבודה קלה ופשוטה, הרי שאין הדבר נכון. ישנם לא מעט מקדמי אתרים אשר משתמשים בקישורים שונים בכדי לקדם אתר ולכן, בכדי שהקישורים אכן יקדמו את האתר שלכם, הרי שיש צורך לבחור אותם בקפידה ולהשתמש בהם בצורה נכונה וראויה בעיני גוגל.

איך להשיג קישורים לאתר

אם הבנתם את הצורך בקישורים באתר על מנת לקדם אותו במנוע החיפוש של גוגל, אתם וודאי מבינים כי הקישורים חייבים להיות איכותיים. ישנם שתי דרכים מרכזיות להשגת קישורים איכותיים. דרך אחת הינה דרך מורכבת הקרויה: החלפת קישורים ואילו הדרך השנייה היא דרך פשוטה יותר הקרויה: קניית קישורים לאתר. ניתן כיום לרכוש קישורים איכותיים בתשלום עבור האתר אשר יעזרו להתקדמות האתר במנוע החיפוש.

סוגי קישורים

כאשר מדובר על קניית קישורים איכותיים בתשלום לאתר, הרי שניתן למצוא קישורים טובים יותר ומנגד, קישורים טובים פחות. ישנם כמה סוגי קישורים שחשוב להכיר:

  • קישור מדף הבית – מדובר בסוג קישור אשר נחשב לקישור חזק ואיכותי. כאשר הקישור יוצא מאתר מוביל, הרי שהוא איכותי אפילו עוד יותר. ידוע שדף הבית של כל אתר הוא הדף החשוב, המרכזי והמשמעותי ביותר של האתר. לכן, כאשר יוצא מדף הבית קישור בודד, הרי שמדובר בקישור איכותי, אשר יצור תנועה משמעותית לאתר. כאשר מדובר בקישור מדף הבית, מדובר בקישור שגוגל מזהה כקישור חזק מעמוד חזק ולכן מטבע הדברים, האתר יקודם בגוגל באופן אוטומטי.
  • קישור מתוך מאמר – קישור היוצא מתוך מאמר תוכן שיווקי באתר מוביל בדירוג חזק וגבוה, הוא קישור רלוונטי מאוד לצרכי קידום SEO.
  • קישור מאינדקס –  בכדי שקישור מאינדקס יהיה יעיל לצרכי קידום, הרי שיש צורך לבחור רק באינדקס איכותי אשר קשור למהות האתר .

    קניית קישורים איכותיים לקידום אתרים

פרופיל קישורים טבעי

כאשר מדובר על קניית קישורים איכותיים לצורך קידום האתר, הרי שחשוב מאוד לדעת שאחד הדברים אשר מנוע החיפוש של גוגל אוהב הוא פרופיל קישורים טבעי באתר. לכאורה, אין מדובר בדבר פשוט. אך אנשי מקצוע אשר יודעים כיצד לבצע את העבודה וליצור פרופיל קישורים טבעי שכזה באתר בצורה מוצלחת, מצליחים לקדם כל אתר באופן פנומנלי. אם אתם שואלים את עצמכם: מהו בעצם פרופיל קישורים טבעי, הרי שמדובר במכלול של קישורים אשר יובילו מהאתר שלכם אל אתרים אחרים רלוונטיים עבור האדם שנכנס לאתר שלכם, או מאתרים אחרים וחשובים אל האתר שלכם. חשוב מאוד להבין שפרופיל קישורים לא טבעי ולא איכותי כדי הצורך, יכול לפגוע באופן מהותי בדירוג של האתר בגוגל, לדוגמא, קניית קישורים מרוסיה אסורה ומסוכנת לפרופריל קישורים של אתר ישראלי. ישנן שיטות שונות ליצירת פרופיל קישורים טבעי, בין היתר, חיפוש אחר אתרים רלוונטיים, יצירת קשר עם בעליהם והפניה על ידי קישור מהאתר שלך אליהם או מהאתר שלהם לאתר שלך, שימוש בטקסט איכותי לפני הקישור ולא בטקסט קבוע ובנאלי, בדיקה מתמדת של התנועה אותה הקישורים מביאים אל האתר שלך ועוד.

קניית קישורים ממומנים

האלטרנטיבה הטובה ביותר כיום עבור קידום אתר באמצעות קישורים גובלת בקניית קישורים איכותיים ויצירת פרופיל קישורים טבעי. חשוב מאוד לפנות אל אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, עבור קניית קישורים ממומנים אשר רלוונטיים לכם, אנו בקבוצת מקומונט מציעים מגוון אפשרויות לקניית קישורים איכותיים, מעמוד בית של פורטלי תוכן או מעמודים פנימיים, באמצעות פרסום באנרים באתרים או תוכן שיווקי.

צרו איתנו קשר ונשמח להציג לכם את האופציות לקניית קישורים ממומנים ואיכותיים לאתרכם!

שאלה? בירור?

קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל