Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרסום תוכן שיווקי

משווקים בעזרת תוכן

תמיד הערכנו סופרים דגולים כמו מאיר שלו או חיים באר, אשר יודעים להשתמש במילה הכתובה כך שתשאיר חותם בנפשנו. בקרבנו מסתובבים אנשים רבים שיכולים לכתוב באופן מקצועי, והם משאירים חותם – אם לא בנפש, הרי שבאתר האינטרנט. מכיוון שתוכן טוב הוא כלי שיווקי נהדר, ובאמצעותו ניתן להדגיש את היתרונות של החברה והמוצר ולהשחיל בחכמה מילות מפתח לקידום האתר.

לגרום לגולשים לפעול

אתר אינטרנט עסקי נחשב לאתר טוב ומקודם אם הגולשים הנכנסים אליו מבצעים פעולה מסוימת כמו קנייה, הרשמה או השארת פרטים. ניתן לעשות זאת באמצעות פרסום תוכן שיווקי אשר יעודד אנשים לבצע את הפעולה הנדרשת, לדוגמה: "לחצו כעת על הלינק" או "פנו כעת לצוות המקצועי להפקת אירועים ולא תצטערו על כך". אם הוא נכתב נכון, התוכן השיווקי יכול לסייע לאנשי פרסום ומכירות להגיע לכמה שיותר לקוחות.

דרוש כותב שיווקי

כדי לכתוב תוכן שיווקי, אין זה מספיק להיות כותב טוב. למעשה, רבים רואים בכך קטגוריה נפרדת. כך שגם אם לכותב מסוים יש תואר בספרות והוא מומחה לכתיבת תכנים אינפורמטיביים, אין זה אומר שהוא יהיה גם כותב שיווקי טוב. הכתיבה השיווקית דורשת מהכותב להתאים את הניסוח לקהל היעד שלו, לעורר את הגולש לבצע פעולה כלשהי באתר ולהדגיש את היתרונות שבמוצר. מצד שני, את התוכן השיווקי יש צורך לכתוב בנימה עדינה יחסית, כדי לא לתת לגולש את ההרגשה שמנסים למכור לו משהו בעל כורחו. כמו כן, מיותר לציין שהכתיבה של כל כותב בכלל כותב שיווקי בכלל צריכה להיות רהוטה, ללא שגיאות כתיב ותחביר.

את התשובה תמצאו בחברת פרסום טובה

היום כל בעלי העסקים יודעים שהם זקוקים לאתר אינטרנט ולביצוע פרסום תוכן שיווקי כדי לקדם את המוצרים שלהם. חלקם יודעים לבנות אתר באופן עצמאי, ואילו אחרים צריכים לפנות לחברה מקצועית. אם אין לכם ידע קודם בקידום אתרים ובפרסום, כדאי לפנות לחברה מיומנת וטובה. חשוב לבחור חברה בעלת ניסיון בפרסום, ואם אפשר גם חברה מומלצת. בימינו, לא חסרים אמצעים לחיפוש המלצות: אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות וחברים טובים הסובבים אותנו יספקו לנו מידע רלוונטי.  

שאלה? בירור?

קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל