Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרסום כתבות בתשלום

פרסום כתבות בתשלום – אתם משלמים, אנחנו מפרסמים!

 

מדי שנה קמים בישראל עסקים רבים, אך לא כולם מצליחים להחזיק מעמד זמן רב ללא פרסום כתבות בתשלום. אחד הקשיים המרכזיים של העסק הוא שיווק נכון באינטרנט. יש עסקים המציעים שירותים איכותיים, אך הם נאלצים להיסגר מכיוון שהם אינם יודעים איך להגיע ללקוחות שלהם. קיימות דרכים רבות לפרסום בתי העסק ברשת האינטרנט, כאשר אחת מהן היא פרסום כתבות בתשלום. במקרים רבים דווקא הכתבה הממומנת יכולה להביא את הלקוחות הראשונים שלכם בעזרת פרסום תת הכרתי.

יתרונותיה של כתבה ממומנת בתשלום

גולשים רבים נכנסים ונחשפים לפרסום מאמרים באתרים חדשותיים מובילים מדי יום ביומו. בהפסקה שבעבודה או בשעות הערב המאוחרות הגולשים מחפשים דרך שבה יוכלו להתעדכן בנעשה בארץ ובעולם וגם לקרוא כתבות מעניינות שיעשירו את הידע הכללי שלכם. וכאן פרסום כתבות בתשלום נכנס לתמונה. כתבה איכותית הכוללת קישורים איכותיים לאתר של בעל העסק יכולה להוביל למספר רב של לידים. משום כך, כאשר אתם מזמינים כתבה לבית העסק שלכם, חשוב שהיא תיכתב על ידי כותב מקצועי.

עיתונאים ליום אחד

כתיבת כתבה איכותית למקומון שונה בעיקרה מכתבה לאתר תדמיתי או מכירתי. אם אתם מעוניינים לכתוב כתבה שתתאים להלך הרוח של המקומון החדשותי, כדאי להקפיד על הכללים הבאים:

כותרת ראשית מעניינת

הכותרת הראשית היא המפתח שלכם ללבו של הגולש. לפיה ייקבע האם הגולש יתעכב על המאמר שלכם או לא. הכותרת צריכה לעניין את הגולש. לדוגמה, במקום כותרת שגרתית יחסית כמו "5 טיפים לבחירת איפור מתאים", אפשר לנסח כותרת דוגמת "5 עצות איפור מועילות שיהפכו אותך ליפה".

תוכן מתאים

התוכן צריך להיות ענייני, לספק מידע ללקוח. לעתים ניתן לתבל את התוכן בסיפור מקרה מעניין. לדוגמה, אם אתם מפרסמים כתבה על שיעורים פרטיים, תוכלו להביא את סיפורה של תלמידת תיכון שהתקשתה במקצוע האנגלית, עד שמצאה סטודנטית שהצליחה לעזור לה, כך שממוצע הציונים שלה עלה מ-60 ל-90. כמו כן, על הכותב להקפיד על כתיבה נכונה: סימני פיסוק במקומם, משפטים ברורים, חלוקה לפסקאות וכתיבה ללא שגיאות כתיב.

עניין של סדר

כאשר כותבים כתבה למקומון חשוב לשמור על סדר ולחלק את הכתבה לכותרות משנה. לא זו בלבד שכותרות אלה יקלו על שטף הקריאה, אלא הן גם יסקרנו את הלקוח ויגרמו לו להמשיך ולקרוא את הכתבה. לדוגמה, כותרת משנה כמו "שוק ההון: כך תרוויחו יותר ותעבדו פחות" יכולה לעניין את הקורא בכך שהיא תעסוק בשאלה כיצד ניתן למקסם את רווחי ההשקעה בשוק ההון, ועקב זאת גם לעבור מעבודה במשרה מלאה לעבודה במשרה חלקית.

התאמה לקהל היעד

הכתבה שלכם, מעניינת ככל שתהיה, צריכה להתאים לאנשים שעבורם אתם מספקים את השירותים. כך, כתבה לאימהות שעובדות מהבית תהיה שונה מכתבה למשתחררים לאחר צבא המחפשים מוסדות לימוד להשכלה גבוהה.

פרסום כתבות בתשלום

 מדוע לפרסם דווקא אצלנו כתבות בתשלום?

אנו בקבוצת מקומונט מבצעים פרסום כתבות בתשלום ודואגים שתגיעו למקום הראשון בחיפושים, ולכן מעניקים לכם פלטפורמת פרסום איכותית. כאשר אתם מפרסמים אצלנו, אתם:

  • מקבלים פרסום בכל רחבי הארץ – לנו יש פורטלים בתחום החדשות מהצפון ועד הדרום. כך, תוכלו לבחור אם לפרסם בפורטל של חדשות חיפה או בבאר שבע.
  • אנו מתמחים בתחום פרסום התוכן ויודעים להתאים אותו למטרותיכם.
  • אצלנו תקבלו תוכן איכותי המותאם לאתר חדשותי.
  • תוכלו לחזק את המוניטין החיובי שלכם ברשת.
  • תיחשפו לקהל איכותי שאוהב לקרוא, ללמוד ולקבל החלטות רציונליות. כך שהלידים שלכם יביאו אליכם את הלקוחות שיקדמו אתכם.
  • אצלנו תוכלו לבנות קישורים איכותיים באמצעות פרסום באנרים באתרים שיקפיצו אתכם למקומות הראשונים בחיפושי גוגל.

אז אם יש לכם עסק מתחיל ואינכם יודעים איך לפנות ללקוחות שלכם, פנו אלינו ואנחנו נדאג לפרסם את הכתבה שלכם באתר מוביל.

שאלה? בירור?

קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל