פרסום באנרים באתרים

הבאנר המפרסם

האינטרנט מציג בפנינו אפשרויות פרסום מגוונות. ניתן לשלוח מיילים לרשימות תפוצה, לבנות אתר אינטרנט טוב ואיכותי, לבנות עמוד פייסבוק וכמובן לפרסם באמצעות באנר. הבאנר הוא למעשה מודעה מעוצבת המופיעה באתר אינטרנט מסוים. המטרה של המודעה הזו היא לגרום לגולש לעזוב את האתר שהוא נמצא בו ברגע נתון ולהגיע אל המודה. זו יכולה להיות הודעה על יום פתוח במוסד לימודים, טופס להשארת פרטים וכדומה.

חשיבות העיצוב

פרסום באנרים באתרים דורש ידע ומיומנות. אם בחרתם בשיטת פרסום זו, יש צורך לדאוג תחילה לעיצוב הבאנר. אלה כמה דגשים שכדאי לשים אליהם לב:

  • לפנות למעצב גרפי אשר ידאג לעיצוב הבאנר – הנראות של הבאנר שלכם חשובה מאין כמותה. חשוב להתאים את עיצוב הבאנר לקהל היעד. כך למשל, אם אתם מפרסמים מכללה ללימודי משפטים, כדאי לדאוג לבאנר ייצוגי בצבעים רגועים כמו כחול או ירוק כהה. מנגד, אם אתם מציעים שמלות קיציות ובגדים נוספים לנשים, כדאי לדאוג לבאנר צבעוני ואיכותי.
  • מסר קצר וקולע – אם כבר גרמתם לגולשים שלכם לעבור לבאנר, כדי להפיק ממנו כמה שיותר תועלת. מהו המסר שאתם רוצים להעביר? הרשמה לכנס? יום פתוח? ביצוע רכישה?
  • לעמוד עם היד על הדופק – גם כאשר מעלים את הבאנר, יש צורך לעקוב אחר תנועת הגולשים: כמה לחיצות על הבאנר היו בחודש הקרוב? האם האתר צבר לידים? האם הגולשים מרוצים מהבאנר, או שאולי כדאי לשנות אותו?
  • דרך הפרסום של הבאנר – חשוב לפרסם את הבאנר כך שלא "יציק" לגולשים וירתיע אותם מללחוץ עליו. לפיכך, יש להביא בחשבון את גודל הבאנר והמיקום שלו באתר.

החברה שתעצב לכם את הבאנר

אם אין לכם ניסיון מקצועי בפרסום באנרים או בעיצובם, חשוב לפנות לחברת פרסום שתעצב את הבאנרים עבורכם. אחרי הכול, מדובר בעסק שלכם שאתם רוצים לקדם. אז אם פרסום באנרים באתרים חשוב לכם, כדאי להשקיע במאמץ כדי למצוא את החברה המתאימה לכם ביותר, חברה הכוללת צוות מבין ומקשיב אשר מוכן ללכת לקראתכם וללוות אתכם לאורך הדרך. התייעצו עם האנשים הסובבים אתכם, בקרו בפורומים העוסקים בפרסום ובחרו את החברה שלכם.

שאלה? בירור?

קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל