Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרסום באנרים באתרים

שיווק ופרסום הם דברים חשובים ומהותיים מאוד עבור כל עסק וחברה. על פי איכות השיווק, היקף השיווק ואופן השיווק של החברה או העסק על כל שירותיהם או מוצריהם, יקבעו הלקוחות הפוטנציאלים האם לבחור דווקא בעסק או בחברה ספציפיים על פני אחרים, כנותני השירות שלהם. בעולם טכנולוגי ומתקדם כעולם שאנו חיים בו, עסקים וחברות מכירים בכך ששיווק ופרסום ראויים ואיכותיים מתבצעים באמצעות האינטרנט. העובדה שמיליוני אנשים מכל רחבי העולם גולשים באינטרנט מדי יום ביומו, מבססת את ההכרה בכך שפרסום ושיווק חברות ועסקים שונים באמצעות האינטרנט, מסייעים להם להיות מוכרים, נבחרים על ידי קהל לקוחות גדול וכמובן, ריווחים. שיווק ופרסום באמצעות האינטרנט מתפרש על לא מעט אפשרויות כגון: בניית אתר אינטרנט ייעודי עבור כל עסק או חברה, פרסום ברשתות החברתיות המובילות וכמובן, פרסום באמצעות באנרים.

אז מה זה בעצם באנרים?

באנרים הם מודעות אשר קופצות בכל אתר אינטרנט שבוחרים להציב אותם. הקלקה על הבאנר תוביל את הגולש מחוץ לגבולות האתר בו הוא מצוי ותסייע לו לקבל פרטים נרחבים יותר על תוכן המודעה. חשוב מאוד לזכור שבאנר מוצלח הוא באנר שגם אם לא מקליקים אליו, חושף את העסק או החברה המתפרסמים באמצעותו לגולש. כלומר, השימוש בבאנר איכותי, מביא לתודעתו של הגולש את העסק או החברה, גם אם הוא לא בוחר להקליק עליו ולהגיע אל המודעה המפורטת יותר שהוא מכיל בו. פרסום באנרים חייב להיות מוצלח ומקצועי, בכדי שהוא אכן יממש את ייעודו. לכן, חשוב מאוד להיעזר באנשי מקצוע מנוסים ומקצועיים בתחום יצירת ופרסום באנרים.

על מה חשוב לשים דגש בתהליך פרסום באנר

כאמור, פרסום באנרים הוא דבר אשר יכול להיות מוצלח מאוד עבור שיווק או פרסום חברות ועסקים. אולם, בכדי שהבאנר אכן יממש את ייעודו ויהיה יעיל ומשמעותי, חשוב מאוד לעצב אותו בצורה מוצלחת. באנר איכותי יהווה מודעה המעוצבת בצורה הנכונה ביותר בהתאם לאופייה ובהתאם למה שהיא אמורה לפרסם. חשוב לפנות למעצב גרפי מקצועי ומומחה בתחום עיצוב באנרים לצורך עיצוב הבאנר שלכם בצורה האידאלית מבחינה סגנון המודעה, צבעי המודעה, שילוב של עיצובים גרפיים שונים ועוד. מעבר לכך, חשוב מאוד לוודא שהתוכן של הבאנר הוא ענייני ותכליתי וכי הוא לא מאלץ את הגולש להקליק עליו. על אף שחשוב מאוד לעקוב ולבדוק כמה הקלקות יש על הבאנר והאם הוא אכן יעיל, הרי שלא כדאי לפרסם את הבאנר באופן שבו הוא יציק לגולש במהלך הגלישה שלו באתר ויגרום לו לאי נעימות.

פרסום באנרים זוהי שיטה יעילה ואיכותית עבור פרסום ושיווק באינטרנט. אולם, בכדי ששיטה זו אכן תממש את מטרתה, חשוב מאוד להיעזר באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום יציאת באנרים ופרסום באנרים.

הבאנר המפרסם

האינטרנט מציג בפנינו אפשרויות פרסום מגוונות. ניתן לשלוח מיילים לרשימות תפוצה, לבנות אתר אינטרנט טוב ואיכותי, לבנות עמוד פייסבוק וכמובן לפרסם באמצעות באנר. הבאנר הוא למעשה מודעה מעוצבת המופיעה באתר אינטרנט מסוים. המטרה של המודעה הזו היא לגרום לגולש לעזוב את האתר שהוא נמצא בו ברגע נתון ולהגיע אל המודה. זו יכולה להיות הודעה על יום פתוח במוסד לימודים, טופס להשארת פרטים וכדומה.

חשיבות העיצוב

פרסום באנרים באתרים דורש ידע ומיומנות. אם בחרתם בשיטת פרסום זו, יש צורך לדאוג תחילה לעיצוב הבאנר. אלה כמה דגשים שכדאי לשים אליהם לב:

  • לפנות למעצב גרפי אשר ידאג לעיצוב הבאנר – הנראות של הבאנר שלכם חשובה מאין כמותה. חשוב להתאים את עיצוב הבאנר לקהל היעד. כך למשל, אם אתם מפרסמים מכללה ללימודי משפטים, כדאי לדאוג לבאנר ייצוגי בצבעים רגועים כמו כחול או ירוק כהה. מנגד, אם אתם מציעים שמלות קיציות ובגדים נוספים לנשים, כדאי לדאוג לבאנר צבעוני ואיכותי.
  • מסר קצר וקולע – אם כבר גרמתם לגולשים שלכם לעבור לבאנר, כדי להפיק ממנו כמה שיותר תועלת. מהו המסר שאתם רוצים להעביר? הרשמה לכנס? יום פתוח? ביצוע רכישה?
  • לעמוד עם היד על הדופק – גם כאשר מעלים את הבאנר, יש צורך לעקוב אחר תנועת הגולשים: כמה לחיצות על הבאנר היו בחודש הקרוב? האם האתר צבר לידים? האם הגולשים מרוצים מהבאנר, או שאולי כדאי לשנות אותו?
  • דרך הפרסום של הבאנר – חשוב לפרסם את הבאנר כך שלא "יציק" לגולשים וירתיע אותם מללחוץ עליו. לפיכך, יש להביא בחשבון את גודל הבאנר והמיקום שלו באתר.

החברה שתעצב לכם את הבאנר

אם אין לכם ניסיון מקצועי בפרסום באנרים או בעיצובם, חשוב לפנות לחברת פרסום שתעצב את הבאנרים עבורכם. אחרי הכול, מדובר בעסק שלכם שאתם רוצים לקדם. אז אם פרסום באנרים באתרים חשוב לכם, כדאי להשקיע במאמץ כדי למצוא את החברה המתאימה לכם ביותר, חברה הכוללת צוות מבין ומקשיב אשר מוכן ללכת לקראתכם וללוות אתכם לאורך הדרך. התייעצו עם האנשים הסובבים אתכם, בקרו בפורומים העוסקים בפרסום ובחרו את החברה שלכם.

 

שאלה? בירור?

קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל