Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרסום לינקים

פרסום באמצעות האינטרנט הפך לדרך נפוצה להודיע על הקמתו של עסק חדש, לצאת בקמפיינים הנוגעים למוצר חדש או להודיע לכולם על מבצע החודש. עם ריבוי המידע השיתופי ברשת בכלל וריבוי אתרי האינטרנט העסקיים בפרט, נוצר הצורך לשכלל את דרכי הפרסום ולהגדיל את החשיפה של העסק. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות פרסום לינקים.

כוחם של קישורים לקידום אתרים

קישורים לקידום אתרים חיוניים להתפתחותו של כל אתר, ובייחוד אתר עסקי שנועד לגייס לידים או לגרום לגולשים לבצע תשלום. ישנם אנשים שטוענים שהם מצליחים לקדם את האתר שלהם מבלי להוציא ולו קישור אחד, אך במרבית המקרים הם טועים. קישורים חיצוניים הם חלק בלתי נפרד מהקידום האורגני, והם אלה שיכולים להשפיע על המקומות שלכם בגוגל.

פרסום קישורים פרסום לינקים ממומנים עם מקומונט

אפשר לקנות לינקים ממומנים

כאשר מוציאים קישורים חיצוניים, חשוב לוודא כי לא מדובר בקישורי ספאם בלתי איכותיים אשר עלולים להזיק לאתר שלכם. אחת הדרכים הבטוחות יותר להשיג קישורים איכותיים היא לקנות אותם. נוסף על כך, בעת רכישת לינקים ממומנים, חשוב לשים לב לכמה דברים:

  • התאזרו בסבלנות – ישנם אנשים המתאכזבים לגלות שהלינקים שקנו אינם מקפיצים אותם למקומות הראשונים בגוגל כבר ביום שלמחרת. חשוב להבין שהקישור עשוי להשפיע כעבור כמה חודשים. כך שאם תחכו מעט יותר, תוכלו לחזות בתוצאות.
  • תחומים חופפים – האם הקישור החיצוני עוסק בתחום שלכם או קרוב אליו?
  • הטקסט של הקישור – האם אתם יכולים לבחור את מילות המפתח שמהן ייצא הקישור?
  • היזהרו מריבוי קישורים – אל תפרסמו קישורים רבים מדיי. הם עלולים לפגוע בקידום.
  • המיקום של הקישור – אתם מעוניינים בסופו של דבר שהגולש ילחץ על הקישור ששתלתם. משום כך, חשוב לוודא שהוא ממוקם במקום בולט ונראה לעין. באופן כללי, מומלץ לשתול את הקישור בפסקה השנייה של המאמר או באמצע המאמר.
  • מהי חשיבותו של הקישור – היכן מדורג הקישור מבחינת ה-PageRank?

פרסום לינקים בכתבות

פרסום לינקים יכול להתבצע בדרכים שונות, כאשר אחת האיכותיות שבהן היא פרסום קישורים דרך כתבות חדשותיות איכותיות. הרעיון הוא לכתוב כתבה איכותית ומעניינת ולשתול בה קישור אל אתר העסק שלכם. בדרך זו אפשר להשיג לינקים רלוונטיים ואיכותיים, שכן הגולשים הקוראים כתבות המתפרסמות באתרי חדשות ובמקומונים הם בדרך כלל גולשים אינטליגנטיים ושקולים, כך שאם הם משאירים לכם פרטים באתר האינטרנט, סביר להניח שמדובר בלקוחות פוטנציאליים.

קניית קישורים לקידום אתרים

כיצד לכתוב כתבה איכותית לאתר חדשותי

אם בחרתם לפרסם את העסק שלכם באמצעות כתבה באתר חדשות, חשוב להשקיע בה זמן ומחשבה במטרה להפיק כתבה איכותית ככל הניתן. דבר ראשון, כדאי לחשוב על כותרת ראשית מעניינת ומושכת שתגרום לגולש להמשיך ולקרוא את הכתבה שלכם. שנית, התוכן צריך להיות מדויק ומעניין. לדוגמה, אם אתם כותבים כתבה על השכרת רכבים, יש צורך ללמוד היטב על הנושא, כך שהכתבה שלכם תספק מידע מהימן ותדבר אל לבו של הגולש.

מיותר לציין כי הכתבה צריכה להיות רהוטה, ללא שגיאות כתיב ובעלת חלוקה נכונה לפסקאות. על כותרות המשנה להיות ענייניות ומעניינות, שכן הן נועדו לגרום לגולש להמשיך ולקרוא את הכתבה. דוגמה לכותרת כזו יכולה להיות "5 טיפים מנצחים לבחירת רכב". בעזרת כותרת שכזו אתם מודיעים לגולש שכדאי לו להמשיך ולקרוא את הכתבה, כי הטיפים יעזרו לו לבצע את אחת ההחלטות החשובות ביותר בחייו. ולבסוף, חשוב להתאים את הכתבה לקהל היעד, כי כל גולש אוהב לקרוא כתבה שמדברת אל לבו.

מעוניינים לחשוף את אתר העסק שלכם לקהל של גולשים איכותיים? קבוצת מקומונט מבית לאוס מדיה ואינטראקטיב עוסקת בפרסום כתבות, פרסום קישורים,  באנרים וקישורים מפורטל ושימושונים.

שאלה? בירור?

קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל